lördag 28 november 2009

A little stroll down memory lane

Igår satt jag och tittade igenom alla bilder vi tagit på Arvid. Det var roligt och jag förstår ju att ni bloggläsare såklart delar min entusiasm. Så, för att glädja er alla tänkte jag dela med mig av några bilder från Arvids första skälvande tid. Här är han en vecka gammal, det är första dagen med napp. Tummen upp för napp, säger Arvid.















Här har morbrorn kommit för att hälsa på nyfödingen. Vi har en liten fetisch för bebisfötter i vår familj och morbrorn kunde såklart inte slita sig från de pyttesmå söta, löjligt mjuka och runda fossingarna!















Här har Arvid, 3 veckor gammal, till slut fallit i en utmattad komasömn på mammas arm efter en särdeles lyckad skrikfestival. Mamma pustar ut och vågar knappt röra sig. Sitter stilla tills armen domnar och/eller bebis vaknar. Vilket som nu kommer först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar