lördag 2 januari 2010

Arvid gästbloggar

Jag tänkte att jag skulle sammanfatta de roligaste händelserna de senaste veckorna. Jag har ju sett att folk håller på med massa sammanfattaningar hit och dit på nätet. "Bäst under året. Sämst under året."  Jag struntar väl i året, jag kommer ändå inte ihåg mer än några veckor tillbaka. Därför har jag valt att visa er två händelser som betydde mycket för mig.

Kryptävlingen med morbror. Jag vann vill jag minnas, skitsnabb var jag. Kryp kryp kryp, som en blixt ungefär. Se här hur jag genskjuter den stora klumpedunsen och tar mig förbi. Snabb som en vessla.
















Här har jag just upptäckt kastrullådan! Jag hade inte en aning om att så underbara tingestar gömde sig i mitt eget kök, rakt framför näsan på mig. Jag fick till ett alldeles särdeles bra skramlande när jag drämde in ett lock in i kastrullerna om och om igen. Vilken underbar dag det var!

1 kommentar:

  1. Eller hur att Arvid vann, han hade ju inte en chans när jag satte fart!
    Kändes inte riktigt som han förstod tävlingsmomentet ordentligt heller..
    /A

    SvaraRadera