torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!

Ett nytt decennium. Förra gången det hände handlade det mest om hur man hade som roligast, vilken fest var bäst? Fokuset har förflyttats lite nu kan man säga. Nu handlar det mer om hur man på smidigast och bästa sätt kan få till nån sorts fest överhuvud taget med Arvid i släptåg. Att bjuda hem folk hit så han kan gå och lägga sig som vanligt kändes enklast. Vi valde det. Men sen slog det mig: nu kommer ju inte jag att kunna gå och lägga mig när jag vill! My GOD! Hur ska detta gå? Jag tror inte att Arvid kommer att låta bli att vakna tusen gånger under natten och sen inte vilja gå upp kl 6 bara för att det blir ett nytt år och mamma sovit extra lite. Funderar starkt på att droga honom.

2 kommentarer:

  1. Aj,aj,aj vad säger barnavårdsmyndigheterna!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte. Tipsar de om någon särskild drog?

    SvaraRadera