onsdag 13 januari 2010

Dagens skönhetstips

Jag har aldrig haft så fin hy som när jag var gravid. Knappt en liten pormask i sikte. Jag trodde i min naivitet att det var åldern som till slut tagit ut sin rätt. Äntligen slut på tonårsfasonerna! Men icke. Nu när jag har slutat amma märker jag hur den gamla vanliga huden har smugit sig på. Jag har finnar på hakan! Två stycken! Och jag som ska gå till NK idag. Får man ha finnar på NK?
Till alla er 20-åringar som också hoppas att finnarna ska försvinna i 30-årsåldern har jag bara ett att säga: Moahahahaha! Det enda jag kan rekommendera som verkligen hjälper är som sagt graviditet. Konstant graviditet, det är tricket. Tyvärr följer ju viss fläskighet på det (och väldigt många bebisar), men det kanske uppvägs av den fina hyn? Vad vet jag om hur ungdomen resonerar idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar