torsdag 29 april 2010

Snääääääääälla mamma?

Jeansjackan som jag skulle köpa är SLUT i min storlek i hela Stockholm i alla Levi's Store-butiker. Och jag som skulle vara snygg fast smutstålig. Eftersom alla andra jeansjackor som säljs just nu sitter som en liten bolero på mig så kände jag mig rätt så desperat ett tag. Men så plötsligt överträffade jag mig själv i förträfflighet! Jag kollade med butiken i Norrköping, och där fanns den! Så jag la undan den till imorgon. Hur löser vi det här nu då? Eh... mamma? Kan du hämta den?

4 kommentarer:

  1. mamma och tillika mormor29 april 2010 kl. 14:37

    Vad har man inte en mor till om inte just för ett så viktigt uppdrag! Skall utföras senast i morgon!

    SvaraRadera
  2. Annars är ju Norrköping en himla fin stad att ta en dagstur till :)

    SvaraRadera
  3. mamma i Norrköping30 april 2010 kl. 08:53

    Välkommen hit!

    SvaraRadera
  4. Tack mamma!
    Man måste begränsa dagsturerna annars börjar man prata så konstigt...

    SvaraRadera