måndag 12 april 2010

Dagens: but whyyyyy

Jag såg just reklam för tv-programmet Anna Anka söker assistent. Jag förundras verkligen över det programmet. Jag förundras över det faktum att det tydligen finns så pass många människor som är självföraktande nog att vilja jobba som Anna Ankas assistent så att går att göra ett sånt program. Det är helt sjukt. Vem vid sina sinnes fulla bruk tänker: "ja den där Anna Anka verkar vara en kul tjej att jobba för. Jag vill hemskt gärna ha henne som min överordnade och chef? Jag söker jobbet!" Vem?

2 kommentarer:

  1. Emlelie, jag vet att du egentligen vill ha det jobbet, erkänn. Du har inte kvalifikationerna som krävs bara, så du låtsas som du inte gillar programmet... Visst har jag rätt?!? :-)

    SvaraRadera
  2. Å vad pinigt. Du kom på mig.

    SvaraRadera