torsdag 1 april 2010

Första arbetsdagen avklarad. Millions to go.

Det gick bra på jobbet. Det var till och med trevligt att vara där, fast det kanske berodde på att det var halvdag och att chefen var ledig? Alla var hur som helst ofantligt glada att se mig även om de tyvärr varken hade rullat ut någon röd matta eller blåst upp några ballonger.

Knaada undrar om jag tänker uppdatera er på hur det går där hemma när jag jobbar. Så klart jag kommer. Om jag får veta det vill säga... det är ju där kruxet ligger. Jag har lite kontrollbehov känner jag. Jag borde nog montera upp webbkameror (i smyg) här hemma och sen sitta på jobbet och övervaka, så kan jag ringa hem och med vänlig men bestämd hand korrigera oönskade beteenden, och sen blogga om de samma. Eller inte. Jag får se. Fast jag tror nog att det kommer gå bra ändå. Idag när jag kom från tunnelbanan mötte jag pappan med vagnen på gatan, och barnet hade både jacka och mössa och hade fått mat och båda var glada. Så det ska nog ordna sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar