onsdag 16 september 2009

Hmm... träna?

Nu har jag kommit till stadiet när man inte kan skylla på att man a) är gravid eller b) nyss fått barn för att slippa träna. Nu borde jag alltså börja, min hållning säger mig det om inte annat. Jag ser ut som om jag har fastnat i bebisvyssningsläge med överkroppen och så kan vi ju då rakt inte ha det. Jag var rätt duktig förr i tiden och tränade flera gånger i veckan, sen tyckte jag att "nu verkar det vara klart det här" så då slutade jag givetvis. (Ungefär som när man renoverar en lägenhet, man måste veta när man ska sluta.) Men till min fasa märkte jag att kroppen var dum i huvudet och inte förstod att den skulle hålla sig stark av sig själv! En enorm besvikelse det här att man man måste hålla på med skiten jämt. Det är ju inte klokt. Finns det verkligen inga träningspiller eller vibrationsplattegrejer som funkar? I så fall är jag en given målgrupp och mycket intresserad. Jag kan tänka mig att bli sponsrad. Hör av er. Tills vidare får jag väl bli medlem på SATS igen. Ni kanske vill sponsra mig? PT? Vi kan göra en följetong: hur man kommer i form med minsta möjliga ansträngning. Minsta är alltså kodordet här. Hör av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar