söndag 6 september 2009

Najs, det här gör vi snart om

Igår var Arvid och jag ute och åkte tunnelbana, trots att alla vet att det är är snabbaste sättet att omedelbart dra på sig grissjukan och dö. Inte nog med att det var massa äckligt folk som trängdes och hostade och spred sina dödsbaciller omkring sig, det hade även brunnit i tunnelbanan och luktade brandrök. Najs det här gör vi snart om, lovade jag Arvid.

Väl framme på den trevliga middagen i Vasastan visade sig Arvid från sin bästa sida genom att vara ytterst missnöjd med allt. Det är ett av hans paradtrick kvällstid. Sedan fortsatte han med att på en microsekund (det är jättesnabbt) dra ner min tallrik från bordet när jag just lagt upp en stor hög med guacamole och creme fraiche. Den landade upp och ner. På en matta. Najs det här gör vi snart om, lovade Arvid mig.

1 kommentar:

  1. Hahaha, du skriver så roligt, E! Ni verkar ha det finfint. =)

    SvaraRadera