måndag 7 september 2009

Konversation i ottan

Scen 1 - sovrummet, kl 05.30
Arvid: Hallå, jag är vaken nu!
Jag: *neeeeej* 
Arvid: HallååååÅÅÅ! Kan man få lite tjo och tjim här kanske?
Jag: Tror du inte att du bara kan äta lite och sen sova vidare?
Arvid: Ok, men bara för att jag gillar att äta.
Jag: schhh nu sover vi.. schhhh
Pappan: zzzzz
Arvid: Hahaha. Skulle inte tro det va! I fooled you woman. Lek, säger jag!
Jag: Ok, vi går upp då.

Scen 2 - vardagsrummet, kl 05.45
Arvid: Du, försök inte ens att kolla på TV. Jag kräver quality time. Ligg här med mig och ta aktiv del för sjutton. Jag kan tänka mig ett parti tittut.
Jag: Kan du inte bara ligga lite på filten själv, så ligger jag på soffan?
Arvid: Nej! Jag ringer bris om du inte bryr dig om mig mer!
Jag: Ok då.
Arvid: Haha. Owned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar