onsdag 24 november 2010

Eller trillar de ner, han sväljer dem och dör?

När man packar hittar man saker man glömt att man hade. Såna där glow in the dark stjärnor som man sätter i taket till exempel. Det var ytterst coolt med såna 1994. Varför jag har dem kvar vet jag inte riktigt. Kanske Arvid vill ha dem i sitt rum? Han kanske brinner av längtan att kreera en egen diskret lysande rymdhimmel?
Var får man i så fall tag på vitt kladd att sätta upp dem med? (Jag sätter inte upp dem med vanligt grått kladd. Det ger fläckar i taket och lyser igenom som en ful grå klump. Tro mig, jag testade 1994.)

3 kommentarer:

  1. De där tror jag kan komma tillbaka. Ingen aning var man kan hitta sånt kladd. Kanske på Slöjddetaljer?

    SvaraRadera
  2. Ja! Fantastiskt! Tack för tipset. :-)

    SvaraRadera
  3. Pappershandeln.

    Vi har också ett paket liggandes, men jag är så rädd att papptaket också ska trilla ner så jag har inte vågat montera dom till Lilleman.

    SvaraRadera