onsdag 30 november 2011

Wördfjuud någon?

Finns det mot förmodan någon i min bekantskapskrets som jag inte wördfjudar med redan? Vem? Kan vi börja? Vad är ditt användarnamn? Jag heter (föga förvånande) skrammelie, och har bara en vecka (förutom denna) kvar att jobba innan mammaledigheten. Det är sånt här man tänker på då. Och garderober. Ska vi köpa en sån till bebisens rum kanske? Ska vi? När? Och Madde, kom hem från Kanarieöarna nu så jag kan få mina bebiskläder tillbaka. De måste ligga redo i garderoben som vi ska köpa. (När?)

3 kommentarer:

  1. Lugn...bara lugn...allt ordnar sig.. till och med garderober!

    SvaraRadera
  2. Vi har ju allt redan sen innan, så det är ingen fara. Jag vill bara känna mig klar liksom och hämta hem allt och lägga det på plats. Vi har adderat till utrustningen: en bedside crib, en ny badbalja och en sån där grej att lägga bebisen i när man badar den. De gamla badsakerna slängde vi för badoljan gick inte att tvätta bort. (Note to self: olja bebisen efteråt istället för att ha olja i vattnet).
    Och Arvid har propsat på inköp av nappar och en egen scho-scho (snuttefilt) till bebisen.

    SvaraRadera
  3. Lilla gubben...han blev nog rädd att någon ska komma och lägga beslag på hans nappar eller kära cho-cho!!

    SvaraRadera