onsdag 23 februari 2011

Härliga tider

Nu är vissa av oss nästan friska (men hemma ändå pga ögonen). Vissa andra godhjärtade samariter måste nu som tack för fin insats fräsa ut kilovis av snor och väsa hest.
Jag försöker jobba så mycket det går hemifrån och det har gått ganska bra ända tills nyss då den bärbara datorn plötsligt dog. Inte går den att starta heller för "den inte hittar operativsystemet". Är den dum i huvudet? Eller har den också blivit förkyld? Är det det en hårddiskkrasch? Kommer jag aldrig åt min skitviktiga  kommunikationsplan som ska presenteras nästa vecka som jag lagt på skrivbordet och jobbat med de tre senaste dagarna? Inte det bästa som kunde hända. Jag rasar och funderar på att fly. Till Aruba?

1 kommentar:

  1. Vi har kört på dagis idag för första gången på en vecka. Är fortfarande snorig och röd i ögonen men inget mer ögonklet och ingen feber på två dar. Och så ville farmor gå på Medelhavsmuséet istället för att spela innebandy i hallen..

    SvaraRadera