tisdag 23 februari 2010

Så fort jag går utanför dörren är det någon som kommer fram för att prata

När jag såg den här rubriken så blev jag så glad. Bloggdrottningen står i full blom. Åh tack, tänkte jag. Gud vad gulligt. Eller... var det ett sätt att säga att snart är blomningen över din medelålders kärring, snart måste du nog botoxa hela kroppen? Jag kände mig lite tveksam och ledsen där för en stund tills jag insåg att det handlade ju inte om mig! Det var nån Kenza, som har hundratusentals läsare på sin blogg varje vecka.
(Hur får man det? Kenza? Kenzaaaaaaaaaaaaaa!?)
I och för sig tror jag att jag också "ständigt blir igenkänd på stan" men det beror nog på min ganska fula (men varma) mössa som man med glädje väljer att klä sig i när det är jättekallt och man är 34 år. Mogen. I full blom. Eller nåt.

2 kommentarer:

  1. Nej, nej, nej. Inte är blommningen över snart inte. Hade den varit det viud 34 års ålder hade jag vissnat fullständigt för länge sen. Duvet det är som orkidéer, de blommar länge, länge, länge...

    SvaraRadera
  2. Kvinnor är som ädelt vin....blir bara bättre och bättre med åren! Så det så...!

    SvaraRadera