tisdag 27 september 2011

Lite bilar på rad bara



Så här fint hittade jag alla bilar i Arvids rum efter en bilarrangeringslek. Om man bortser från trotset är den här 2,5-årsåldern en väldig, väldigt gullig ålder. Jag älskar att smyglyssna när han leker för sig själv och pratar och pratar. Så här gick dialogen. Arvid spelade självklart alla rollerna:

Bil 1: Får jag vara med också?
Arvid: Javisst! Ja-a.
Bil 2: Får jag vara med också?
Arvid: Javisst! Ja-a.
Bil 3: Får jag vara med också?
Arvid: Javisst! Ja-a.
osv.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Haha, jag tycker det är så sött hur lite roll det egentligen spelar hur bilarna ser ut. Har tänkt på det här hemma också när alla får vara med... trä, plast, plåt, stora, små, verkliga, overkliga, barnsliga och tuffa...

    SvaraRadera